De Marketingafdeling bij Knab is als de spil in een dynamische machine. Hun taak? Zorgen dat Knab online gezien wordt en klanten aantrekt. Dit betekent digitale marketingstrategieën bedenken, online kanalen beheren, de merkidentiteit bewaken en onze producten in de spotlight zetten. Kortom, ze brengen Knab naar de mensen in de deze dynamische financiële wereld.
De Marketingafdeling bij Knab is als de spil in een dynamische machine. Hun taak? Zorgen dat Knab online gezien wordt en klanten aantrekt. Dit betekent digitale marketingstrategieën bedenken, online kanalen beheren, de merkidentiteit bewaken en onze producten in de spotlight zetten. Kortom, ze brengen Knab naar de mensen in de deze dynamische financiële wereld.
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.